»Organizatorji smo zelo zadovoljni, da se je uvedba vstopnine izkazala za izredno pozitiven ukrep, ki bistveno prispeva k večji varnosti, obisk pa je bil kljub vstopnini odličen. V treh dneh je festival gostil okoli 45.000 obiskovalcev.«
»Krivi smo, da se je letos na Pivo in cvetje pripeljal še kak tujec več.«
»Lahko povem, da je prodaja najboljša, odkar ima festival Pivo in cvetje vstopnino.«
»Uvedel bi 25 evrov vstopnine.«
»Novost letošnjega festivala je, da ne bo vstopnine na prireditve.«
»Pivo in cvetje ni le festival, je kulturna dediščina kraja.«
»Tradicija, ki jo nosi festival, je za našo generacijo darilo, ki ga moramo čuvati in negovati. Vsako leto pa želimo festivalu dodati nekaj svežine, novosti, saj se je v 59 letih zamenjalo že nekaj generacij obiskovalcev. Veseli smo, da se k nam vračajo kar po tri generacije družin hkrati. Vsaka od teh zase najde primerno vsebino. To je edinstvena dodana vrednost, ki je nima noben dogodek v Sloveniji.«
»Letos smo dodali zelo ugodno vstopnino, s čimer razbremenimo mesto.«
»Do včeraj nisem vedel, da mleko pride iz krave – mislil sem, da je narejeno iz mandljev. Pijte vodo, hudiča.«
»Danes bi bila takšen obisk in prodaja zelo uspešna, vendar entuziazem organizatorjev, načelna politična podpora, dobra medijska pokritost in prilagajanje odpiralnega časa takrat niso zadoščali, da bi z vstopnino in deležem od prodaje pokrili stroške.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju